Upgrades in ons advies- en bestelplatform voor een nog betere ervaring
Dit zijn de belangrijkste verbeteringen
Bij TotalEnergies blijven we onze services verbeteren voor een nog soepelere ervaring voor onze klanten. Dat geldt ook voor ons advies- en bestelplatform. We zetten de belangrijkste upgrades op een rij.
Makkelijker zoeken in bestelhistorie
Het is nu makkelijker zoeken binnen een bepaalde periode in de bestelhistorie. Klik onderaan de homepage op ‘bestelhistorie’. Voer een zoekperiode in en je krijgt met één druk op de knop de resultaten binnen die periode te zien. De bestellingen worden weergegeven op bestelnummer. Klik op het pijltje links van het bestelnummer om de exacte bestellingen binnen het betreffende bestelnummer te zien. Zie ook het screenshot hieronder:
Opnieuw bestellen vanuit bestelhistorie
Heb je een herhaalbestelling? Zoek de eerdere bestelling op in de bestelhistorie en klik op het betreffende bestelnummer. Zo plaats je gemakkelijk in één keer precies dezelfde bestelling.
Besteld, onderweg, geleverd: een helder overzicht
Nadat de bestelling is geplaatst, krijg je direct een helder overzicht van de status: besteld, onderweg, geleverd.
Nieuwe tegel voor LubAnac
Op zoek naar een handleiding, brochure of presentatie over LubAnac? Je vindt ze snel via de nieuwe tegel.
Chat in een nieuw jasje
Last but not least: we hebben de chat in een nieuw jasje gestoken. Kijk maar. En het zijn niet alleen de looks: we hebben de chat zo ingericht dat je direct de juiste persoon in de chat krijgt.
Vragen of opmerkingen?
Neem contact op met jouw accountmanager. We helpen je graag vooruit in ons advies- en bestelplatform. Neem contact op via de (verbeterde!) chat. Of neem contact op met de Customer Service van maandag tot en met vrijdag tussen 8:30 tot 17:00 uur.
Business Support, Operations – Logistics: 070-3180409:
Technical Support: 070-3180408
E-mail: [email protected]